Bemutatkozás

Sziasztok kedves tengerimalac kedvelők!

Szeretném első bejegyzésemben elmondani miért is éreztem fontosnak egy ilyen blog létrehozását... Gyerekkoromban volt egy malackám, akit nagyon imádtam. Rozinak hívták, közel hét évet éldegélt velem és okozott rengeteg vicces, boldog pillanatot. Mikor elvesztettem, úgy gondoltam nem szeretnék többé háziállatot, mert nagyon rossz érzés volt, hogy többé nem lehet itt velem.

789d91e0b59339447a8e3badd6fe5dd2.jpg

Felnőttként újra felmerült bennem egy kis állat örökbefogadása, nevelgetése. Hosszas szemezgetés után, ismét a tengerimalacra esett a választás. Nagyon rágódós, agyalós típus vagyok, így egy ekkora döntés meghozatala is számos kérdést felvetett bennem. Újságíróként az információ az elsődleges támaszom ilyen kérdések eldöntésében. Így nekiálltam olvasni a témában. Aztán egy idő után nemhogy kezdtem volna kiigazodni, hanem csak még inkább összezavarodtam. A honlapok, blogok nagy része kb. 6-8 éve nem frissült tartalommal. Ami pedig igen ott is sok egymásnak teljesen ellentmondó dolgokat olvastam. Ismerőseim között is mindenki teljesen mást mesélt, mint a gondozás, mint az etetés, vagy akár a beszerzés témakörben is.

Szerintem ez gyalázatos! Hogyan lehet az, hogy a XXI. században nem lehet normális, egyöntetű információkat beszerezni??? Leginkább ez motivált a blog életre keltésében, hogy megpróbáljak összeszedni megbízható információkat, mert azért vannak ilyenek, csak nem egyszerű rájuk találni!